
Zamówienia
System zawiera dwa moduły obsługi zamówień: zakupu i sprzedaży. Ich zadaniem jest udostępnienie kompletnych mechanizmów obsługi zamówień. Aplikacja umożliwia prowadzenie precyzyjnej ewidencji zamówień i ich pozycji z rejestracją zaangażowanych podmiotów (sprzedawca, nabywca, płatnik, odbiorca, miejsce dostawy), warunków dostawy, form płatności, terminów (m.in. płatności, dostawy). Aplikację uzupełniają mechanizmy wydruku zamówień oraz zestawień ewidencyjnych i kontrolnych.
Proces przetwarzania zamówień jest oparty o przejrzysty i intuicyjny mechanizm "statusów" umożliwiający precyzyjne określenie stanu (statusu), w jakim w danej chwili znajduje się całe zamówienie bądź poszczególne jego pozycje.
Zamówienia współpracują z modułami: Magazyny, Zakup, Sprzedaż.
- Ewidencja zamówień zakupu/sprzedaży;
- Generowanie odpowiednich dokumentów magazynowych;
- Analiza stanu realizacji zamówień.
- Wydruk zamówienia
- Analiza stanu realizacji zamówienia
- Analiza stanu realizacji pozycji zamówienia
(*) Zakres realizowanych funkcji może się różnić w zależności od konkretnej implementacji